Monday, March 12, 2012

Jobmulighed

Ja der har jo været lidt stille på bloggen de sidste dage, men jeg har simpelthen så meget at se til de her dage. Jeg er jo uddannet grafisk designer og fik forleden muligheden for at udarbejde et udkast til et kæmpe billboard og posters til en rigtig stor virksomhed, som leder efter en ny hoved grafisk designer. Det er efterhånden noget tid siden jeg faktisk har arbejdet ordentlig med grafisk design - faktisk ikke siden sidste sommer. Så jeg skal lige ind i rytmen igen og så er det altså lidt svært med en skøn lille baby på kun 7 uger der nemt kan være en tidsrøver. Far har dog været helt fantastisk og lavet mad, passet baby, ryddet op, ordnet vasketøj og kommet med input til mit arbejde. Så jeg har kunne fordybe mig i arbejdet, dog lige afbrudt af amning, spisning og når mini blev overtræt. Jeg har godt nok lidt dårlig samvittighed overfor mini der jo er vant til at have sin mors opmærksomhed hele dagen, men han nyder helt sikkert også alt tiden med far.

Mini har dog ikke været helt uden sin mor, han har nydt at få sine lure fastspændt på sin mor. Ja man lærer vel hurtigt at multitaske med en baby. Vuggen og hopning på stolen mens der arbejdes er en del af den nye rolle som mor.

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

  1. Hvor ser det ellers hyggeligt ud - jeg får da helt lyst til straks at investere i en vikle :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...