Monday, March 19, 2012

Godmorgen verden

Jeg vil se om jeg ikke kan blive lidt bedre til at få taget nogle billeder med mit digitalkamera. Jeg har nemlig et super lækkert Canon spejlrefleks kamera, som jeg har fået af min bror og det er jo vel og mærke lidt federe at se på billeder af top kvalitet i stedet for billeder taget på mobilen. Når man er udendørs ved høj sol fungere telefonen faktisk helt okay, men så snart det bliver aften eller der ikke er direkte sollys, må jeg erkende at kvaliteten bliver lidt svingende. Jeg dog roligt love at der stadig vil komme billeder fra telefonen, da det jo klart et det nemmeste at have med rundt, men mon ikke jeg kan snige mit spejlrefleks kamera med engang imellem ud i barnevognen og give jer nogle lidt federe billeder.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...