Sunday, March 25, 2012

Give away konkurrence

// www.navnesutten.dk //
Det er efterhånden ved at være noget tid siden jeg startede min blog og man kan vist roligt sige jeg nyder at blogge. Selvom tiden er blevet lidt mere presset efter mini's ankomst til verden nyder jeg stadig at kunne skrive om hvad der sker i hverdagen. Jeg elsker at følge med i andre blogs og værdsætter hver og en der følger med i min blog.

Derfor er det nu blevet tid til den første give-away/konkurrence på bloggen. For et godt stykke tid siden vandt jeg en konkurrence på Michelle's blog, hvor jeg vandt to skønne sutter med mini's navn. Jeg vandt konkurrencen mens jeg stadig var gravid og tænkte at det da var meget rart med et par ekstra sutter, men de her sutter er bare blevet totalt favorit. Der er panik i huset når de ikke kan findes og de er de eneste som mini kan holde ordenligt i munden uden de hele tiden falder ud. Derudover har jeg mødt rigtig mange kommentarer for at hans navn står på sutten, det er jo en ekstra fed detalje og det er virkelig smart når man er ude at der ikke er nogen tvivl om hvis sut det er.

Det er nu jeres tur til at blive den heldige vinder af en af de her skønne sutter fra Navnesutten. Den heldige vinder får lov til at vælge et styk valgfri sut med valgfri tekst på.

Alt hvad i skal gøre er at tilmelde jer som faste læsere og skrive en kommentar til dette indlæg med jeres navn og e-mail adresse. Konkurrencen løber i 14 dage og vinderen vil blive udtrukket søndag d. 8. April.

Husk også at tjekke navnesuttens facebookside - Klik her

21 comments:

  1. Fed blog du har :o)
    Micellejen_2@live.dk

    ReplyDelete
  2. Det vil jeg meget gerne vinde! :)
    Har i øvrigt læst med et stykke tid, men vist kun lagt én kommentar indtil videre... det må jeg hellere blive bedre til ;)
    stineclausen[snabela]gmail.com

    ReplyDelete
  3. Jeg vil gerne være med ;)
    Viktor vil også kun have sutterne fra Navnesutten, så flere kan altid bruges!
    Babydutten@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. Iiiiiihhhhh hvor lækkert :)
    Havde dem til storesøsteren.. har endnu ikke fået købt nogen til Alexander. Syntes de er geniale specielt i vuggestuen, så der ikke bliver byttet om på sutterne :)

    ReplyDelete
  5. Skøn give-away, det er simpelthen så smart med navn på sutten! :)
    Simonewissendorf@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. Nej hvor lækkert, jeg vil rigtig gerne være med til at vinde disse fantastiske sutter. Det er så dejligt med navn på sutterne især når de skal i institution.
    Marierieck@yahoo.dk

    ReplyDelete
  7. Vil meget gerne være med. Glæder mig til at følge med i din blog ;o9

    Kh Helle

    ReplyDelete
  8. Jeg vil også meget gerne være med i Konkurrence om navnesutterne (:
    De kunne være så fede, til barnet når den kommer ud (:

    ReplyDelete
  9. ÅHH hvor ville jeg gerne vinde navnesutten til ham lillemanden. Storesøster havde dem også, og vi var rigtig glade for dem.
    Er selv hjemme på barsel, så måske jeg skal årøve at følge med på din blog.
    kh Dorte
    dorte_pihl@mail.dk

    ReplyDelete
  10. Cool blog..
    Ville være Nice og vinde en navnesut til lille pigen..
    Pragler@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. Vi er glade for navnesutter herhjemme :-) så vi vil blive super glad for at vinde nogle :-)
    Go dag derude i det dejlige solskin

    mettemus52@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Berit Svinth AntonsenMarch 26, 2012 at 3:45 PM

    Kanon blog :-)
    Ville da være dejligt at vinde en navnesut til prinsessen :-)

    svinthantonsen@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Blev selv mor den 16. januar til vores første barn
    og i den forbindelse kunne jeg da sagtens bruge en navnesut ;-)

    Baben_85@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. Er helt vild med de navnesutter :)

    Frk-stelmach@hotmail.com

    ReplyDelete
  15. Nyder din blog og dejligt at følger med i dit og mini som ikke er mini mere´s liv :-)Ku være hyggeligt at vinde navnesut ville komme til glæde omkring oktober

    ReplyDelete
  16. Kunne være skønt at vinde nu hvor han endelig har lært at tage sut :D

    ReplyDelete
  17. hov, min mail er altidannette@gmail.com ;)

    ReplyDelete
  18. Tak for påmindelsen.. Havde jo set din give away.. glemte bare at skrive en kommentar ;)
    Vi kunne godt bruge nye sutter :)

    ReplyDelete
  19. Så kom jeg også forbi din blog :)
    Er sikker på Marvin Sylvester ville elske en sut med sit navn på (jeg har kigget på hjemmesiden maaaaange gange - men hvilken slags skal man dog vælge ;) ).
    jeanettehn@hotmail.com

    ReplyDelete
  20. Buller Baby : Hvis ik´jeg vinder navnesutter !!!

    Jeg i min ble vil lægge nogle kæmpe ildelugtende prutter . ;o)

    Jan K
    struckedbysoundofmusic@hotmail.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...