Friday, March 30, 2012

Gå tur





I går var jeg ude og gå med barnevognen om eftermiddagen. Det var fantastisk vejr og jeg fik masser af dejlig sol. Mini sov det meste af vejen og det var godt han fik en skøn lang lur.
Jeg endte med at gå omkring 6 km. Det burde gerne blive til en del mere den næste måneds tid. Jeg bliver simpelthen nødt til at komme i gang med at røre mig. Selvom kiloerne fra graviditeten snart er ved at være væk så ser kroppen altså bare på ingen måde ud som den gjorde før. Jeg bruger endomondo app på min smart phone til at se hvor langt jeg går. Man kan udfordre hinanden på deres hjemmeside, så hvis der er andre der bruger app'en eller er interesseret i at være med i en udfordring og hente programmet, så smid en kommentar og så kan vi lave en lille blogger dyst.
Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

  1. Når min krop igen er klar til at gå ture vil jeg da gerne dyste :) der vil dog desværre gå et par uger før det bliver aktuelt.......

    ReplyDelete
  2. Jeg er frisk på en dyst! kan jo slet ikke være med de andre inde på terminsgruppen!

    ReplyDelete
  3. jeg er klar på en dyst! kan jo slet ikke være med de andre fra terminsgruppen!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...