Friday, March 16, 2012

Frem med sandalerne!!


Det har været fuldstændig fantastisk vejr i dag, temperaturen har været oppe på omkring 25-26 grader. UGG støvlerne skal pakkes væk og frem med sandalerne. Når der ikke er nogen vind er det snildt vejr til at tage på stranden, tror jeg vil prøve at pakke parasol og tæppe sammen i løbet af næste uge og smutte en tur på stranden med mini og få lidt sol på min blege efter graviditets krop.
I dag var jeg dog ude og få kaffe sammen med min dejlige veninde K. Hun fik en lille søn for 5 måneder siden, som desværre stadig på det her tidspunkt er indlagt på hospitalet. Sønnen var født i uge 32 og har haft en masse komplikationer og operationer siden. Vi skriver sammen stort set hver dag og sp snart hun skriver hun har tid til at ses skynder jeg mig at springe ind i bilen og komme ud til hende. Savner hende rigtig meget i hverdagen og glæder mig helt vildt til hendes lille dreng kommer hjem. Det er simpelthen umenneskelig hårdt at være indlagt så lang tid mens ens lille guldklump og intet kunne stille op for at tage hans smerte væk. Jeg ville ønske jeg kunne svinge min tryllestav og tage alt deres smerte væk og gøre hendes dreng rask. Hun fortjener kun det bedste og håber virkelig snart deres mareridt er ovre.
Til trods for alle de problemer er hun stadig en glad og positiv kvinde og jeg nyder hver gang vi har lidt tid sammen.
I får lige dagens billede af mit outfit, hold da op jeg trænger til nyt tøj snart. Glæder mig til at kunne shoppe så snart de sidste 3 kg er væk.
Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...