Monday, March 19, 2012

En kold dag

støvler: UGG / bukser: Zara / top: Southpole / jakke: Lokal shop / tørklæde: Strikket af farmor

Det er ret overskyet her til formiddag og perfekt vejr til at blive indendøre og hygge. Jeg vil gætte på det stadig er en 17 grader udenfor, men fordi vi jo bor klods op af vandet så føles det altså ret koldt så snart der er en smule vind og ikke så meget sol. Jeg skyndte noget derfor at hive mine UGG støvler frem fra skabet igen og lånte hurtigt mini's svøb om halsen. Mit håb var at trolden ville falde i søvn i vognen, men det var han altså ikke enig i og efter 20 minutter hvor han lå og pludrede og grinte måtte jeg pænt give op igen vende snuden hjemad. En halv times lur var jo bare ikke lige en del af planen med det nye projekt om at sove uden mor og få nogle længere og bedre lure ind i løbet af dagen. Men ja ja, Rom blev jo ikke bygget på en dag.
Published with Blogger-droid v2.0.4

5 comments:

  1. Wow det ser godt ud :) Kan du ikke skrive hvor tøjet er fra, det er skønt med lidt inspiration ;) KNUS

    ReplyDelete
  2. Ps. Det er i sær jakken jeg godt gad vide hvor du har købt henne :))))

    ReplyDelete
  3. Så er der tilføjet mærker på billedet og må desværre beklage og fortælle at jakken er et super køb i en lokal butik hernede sidste år. Gik bare tilfældigt forbi og så hang den der til 20 euro i ægte læder. Knus elsker den jakke, den er helt sikkert det bedste køb længe :)

    ReplyDelete
  4. Pisos :) Hehe, finder sgu aldrig en forårsjakke ;)

    ReplyDelete
  5. Tak for lækker inspiration - en skam jakken ikke kan skaffes her, men sådan er det jo tit med ens yndlingstøj.. det er noget man finder tilfældigt og efter noget tid kan man slet ikke forstå, hvordan man dog kunne have undværet den. Sådan har jeg det med nogle bukser - tænker nogle gange; "hvad var det lige jeg havde på benene før jeg fik dem her"??? Fed stil og lækker dreng I har - følger helt sikkert med herinde, via Bloglovin'. Smut ind forbi min give away, den er helt sikkert noget for jeres lille guldklump - om et par måneder ;-) Kh Kamilla

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...