Friday, March 16, 2012

Blog award

Jeg har SÅ længe haft vildt dårlig samvittighed over at jeg har modtaget hele 2 fantastiske blogawards, som jeg slet ikke har haft tid til at svare på. Jeg skriver stort set 98% af mine indlæg fra min smart-phone og det krævede lige lidt mere end 5 minutter at få sendt de her blogawards videre - men bedre sent end aldrig ik?

Mit tidligere indlæg om min første blogaward var faktisk slet ikke min første. Jeg havde inden da modtaget en blogaward fra kvinden bag den fantastiske blog www.mostermaria.blogspot.com .Jeg havde dog ikke set hendes kommentar på mine indlæg (ammehjerne). Heldigvis var skønne Maria overbærende med mig og fik sendt mig en ny kommentar.



Med denne award følger en lille smule ansvar. Man skal nemlig svare på en række spørgsmål - så here goes:

1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Det startede faktisk da jeg flyttede til Spanien. Jeg begyndte at blogge så familie og venner derhjemme kunne følge med i hvad vi lavede og være lidt mere en del af vores hverdag når nu vi bor så langt væk. Jeg kom hurtigt ind i "blog-verdenen" og jeg nyder at følge alle de skønne blogs.

2. Hvilke blogs følger du?
Jeg følger ret mange blandede blogs. Mange af dem omhandler graviditet og småbørn, da det jo er en ret stor del af vores hverdag lige for tiden, men mange blogs er også kreative blogs eller bare blogs fra kvinder jeg synes har noget spændende at byde på.

3. Favorit farve(r)?
Åh - ja det er jo lidt et spørgsmål man altid fik som barn og så vidt jeg kan huske har jeg aldrig rigtig haft nogle specielle favoritfarver. I hvert fald ikke siden jeg var vild med lyserød som lille pige. Jeg elsker alle farver og har ikke nogen speciel favorit må jeg indrømme.

4. Favorit film?
Hvis nu min hjerne fungerede lidt bedre for tiden ville jeg helt sikkert komme op med et super godt svar, men jeg kan nærmest ikke huske alle de film jeg har set fra hinanden. Hvis jeg dog skal nævne en film jeg har set for nylig (og kan huske) så må det være filmen "Red dog". En virkelig anderledes film, men en meget smuk film.

6. Hvilke lande drømmer du om at besøge og hvorfor?
Jeg ville nærmere spørge hvor drømmer jeg ikke om at rejse hen? Jeg drømme jo om at opleve hele verden. Men sådan lige indenfor den nærmeste fremtid vil jeg rigtig gerne en tur til USA eller en tur til Goa måske. Ej jeg ved det ikke, der er SÅ mange steder jeg drømmer om at opleve og som jeg skal have oplevet inden jeg skal herfra en dag - godt jeg har et langt liv foran mig.



Den anden blogaward jeg har modtaget er fra kvinden bag denne blog http://gottschalckmikkelsen.blogspot.com . En skøn kvinde, som jeg også følger rigtig tæt, da hun har fået lille Alexander i Januar 2012 også.



Disse skønne blogawards gives videre til disse blogs:

http://lupeoglillemors.blogspot.com/

http://villa-villa-kulla.blogspot.com/

http://ludvig-og-familie.blogspot.com/


http://carportognoia.blogspot.com/

http://frk-retro.blogspot.com/


Enjoy!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...