Thursday, March 29, 2012

Baby room

May i introduce you to ... MY CRIB!!

Ja det er jo godt nok ikke så meget mini bruger sit værelse må vi nok erkende. Han bliver skiftet derinde og det ELSKER han til gengæld. Uroen over puslebordet er det største hit og altid sidste udvej når han bliver helt hysterisk, så hjælper det ofte lige at komme ind og ligge og kigge på uroen mens vi dasker til den. Udover det er rummet jo nok indtil videre mest opbevaring til alt mini's tøj og legeting. Vi bruger dog også rummet til at kunne ligge os ind i og sove hvis den anden trænger til lidt ekstra søvn. Det vil sige det er nok mest mig der ligger mig derind nogle morgener hvis mini græder meget og manden har behov for lidt ekstra søvn.

Vi mangler en sengerand til tremmesengen og en sengehimmel måske, jeg har ikke helt besluttet endnu om jeg vil have sengehimmel eller ej, det må tiden vise. Det ender nok med at det ikke bliver til noget. Men sengerand, det skal vi have styr på inden han kan komme ind på værelset og sove. Jeg ved dog ikke lige hvornår jeg er klar til han skal sove på eget værelse, tror det kommer til at gå ud over min nattero hvis jeg ikke lige kan slå øjnene op og høre hans vejrtrækning når han ligger lige ved siden af mig (dog i sin egen seng, men i vores soveværelse).




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...