Wednesday, March 28, 2012

Baby meeting

I går var jeg ude og få kaffe med min veninde, som har en dreng på 6 måneder og en ny veninde, som har en dreng på 10 måneder. Det var dog lige før jeg ikke var kommet afsted på grund af den skide ammehjerne og ikke eksisterende hukommelse. Jeg gik og gjorde mig klar og havde aftalt med manden vi ville gå en tur ned i banken, hvorefter han pludselig spørger: "hvad tid var det du skulle mødes med dine veninder?" F**K!!! Jeg havde fuldstændig glemt alt om det. Skulle mødes med dem klokken 12:30 og klokken var der 12:20 - FLOT ALTSÅ! Løb rundt i lejligheden og greb alle de ting jeg skulle have med, fik baby pakket sammen og løb ud af døren. Manden kørte mig hen til caféen. 30 minutter for sent på den, ret pinligt. Heldigvis var begge veninder meget forstående og vi havde det virkelig hyggeligt da jeg kom frem.


Hvis man skulle gætte ud fra billederne ville man nok ikke vide at babyen yderst til venstre er ham på 6 måneder, ham til højre er 10 måneder og mini der ligger forrest er jo kun 2½ måned. Mini er lige så lang som ham på 10 måneder - måske han får lidt for meget mad den lille mand? Dragten mini har på er størrelse 62 og den er virkelig ved at være for snæver allerede, ej jeg kan slet ikke forstå at min lille baby bliver så stor så hurtigt.



2 comments:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det var også bare virkelig hyggeligt, rigtig fedt at være sammen med andre mødre der forstod præcis hvad man mente. En lille mini mødregruppe :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...