Friday, February 24, 2012

Mors puttegris

Synes simpelthen det er så hyggeligt et billede. Det er fra i går aftes lige efter Mini's godnat amning. Man kan virkelig ikke andet end at blive helt blød om hjertet når han putter sig helt ind til en og falder i søvn. Han vokser alt for stærkt min lille trold, jeg husker virkelig at nyde hver eneste dag med ham og suge hvert øjeblik til mig, til trods for tigerspring og mangel på søvn. Pludselig kan han sidde, kravle og gå selv.
 

Published with Blogger-droid v2.0.4

10 comments:

  1. Nåår, hvor er han sød! Hvad er det for en sut, den på billedet, og er han glad for den? Er nemlig stadig på jagt efter den perfekte model til min Krøte...
    Go' weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak :) Det er en Havea natursut. Han er rigtig gladfor den når han er træt og lige har spist, den er lidt større i selve sutten, så den føles lidt mere som et bryst :)

      Delete
    2. tak :) Det er en Havea natursut. Han er rigtig gladfor den når han er træt og lige har spist, den er lidt større i selve sutten, så den føles lidt mere som et bryst :)

      Delete
  2. Skønt billede :)
    Jeg nyder at følge din blog og har derfor givet dig en blogaward :)
    Se her: http://gottschalckmikkelsen.blogspot.com/
    :) Maria (fra januar2012)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tusind tusind tak :) Jeg lover jeg sender den videre så snart jeg lige har 5 minutter ved computeren

      Delete
  3. Fantastisk dejlig puttegris du har dig! :)
    de stofbleer ER uundværlige. Jeg havde også en spandfuld med herover til Mexico.
    Nusseklude kan dog også varmt anbefales. De er et hit hos begge mine børn :)
    mvh. lillemor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja de er virkelig guld værd, troede jeg havde alt for mange i mine 40 styk, men de bliver hurtig brugt og vasket konstant :)

      Delete
  4. Hvor er han nuttet og hvor er vi super glade for at "mini" er en glad Hevea bruger :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...