Thursday, February 2, 2012

Lægen

Vores sundhedsplejerske sagde i går at hun synes Mini M stadig var lidt gullig i hovedet. Derfor var vi lige en tur nede ved læge og blive kigget på. Min læge mente ikke han var gul og jeg forklarede ham om sundhedstyrelsens nye regler om at alle børn der er gule efter 14 dage skal tjekkes. Min læge er en ret gammel mand og jeg orkede ikke at skulle diskutere med ham. Ringede derfor ind til barselsgangen og hørte hvad de mente. Så nu tar vi en tur ind på hospitalet imorgen tidlig og lige får ham kigget på og hvis han er gul tar de blodprøve med det samme.

Generelt har Mini været nogenlunde i dag. Han har haft nogle gode vågne timer uden at græde,  men er også nogle gange vågne helt ulykkelig og stor grædende. Det er virkelig svært at kunne vide hvad det er der er galt. Trukket gengæld resulterede en af grædeturene i at jeg endelig fik prøvet min strækvikle. Jeg skal nok lige øve møg lidt mere i at binde den helt perfekt. Men det føles fedt at have begge arme fri og samtidig have ham så tæt på så han var tryg. Det gav ham ihvertfald lige en times tids afslapning.

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

  1. Hvor er han kær ❤

    Vores drenge har begge haft kolik, og her 2. gang havde jeg en strækvikle! Den er uundværlig! De første 3 måneder af Viggos liv levede han nærmest i den, men ja, det kræver lidt øvelse af mestre den ;-) I ser nu rutinerede ud allerede.

    ReplyDelete
  2. Jeg synes den er fantastisk strækviklen, men jeg må indrømme jeg stadig mangler at lære præcis hvornår det er det helt rigtige tidspunkt at putte ham deri. Inden han bliver alt for overtræt og hysterisk og efter han er færdig med at gide at være vågen og opmærksom - men det kommer jo nok med tiden :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...