Sunday, February 12, 2012

Lange gåture

En af de skønne ting ved at være hjemme i Spanien er at man kan nyde det fantastiske vejr. Manden var idet sammen med nogle kammerater i går og jeg gik derfor en lang tur med Mini i barnevogn i morges så han kunne få lov til at sove lidt længere og være frisk til om aftenen. Det var så skønt vejr. Det endte med at jeg var ude og gå i næsten 3 timer, dog afbrudt af en lille amme pause på halvvejen. Men kan man andet end at nyde den her udsigt på gåturen. Eeeelsker forår.

Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

  1. Hvor ville jeg ønske at jeg boede der!

    ReplyDelete
  2. jeg ville ha hoppet i det blå hav ned det samme

    ReplyDelete
  3. Ih, altså! Hvor er det dog super fantastisk! Jeg bliver slet ikke misundelig for det er en grim ting, men hvem der dog kunne holde barsel i Spanien og tulle rundt med sin nyfødte ved strandpromonaden med sin flotte Ferrari af en barnevogn! :) Det må da bare være livet! Har du stadig til at hjælpe mig med de billeder?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...