Wednesday, February 22, 2012

Jeg er IKKE træt mor!!

Det her er nogenlunde som vores dag i dag har set ud. Den startede ellers så fint ud med at Mini præsterede at sove hele 6 timer i træk i går aftes efter en omgang med 120 ml modermælk i flasken. Derefter var jeg så oppe og amme 2 gange, hvor han begge gange skreg ved synet af brysten og da han endelig fik fat og spiste løb mælken så hurtigt til at det resulterede i at han gylpede ALT op igen, udover mig, sengen og gylpekluden. Anden gang prøvede jeg så at bøvse ham af næsten hvert minut, men ak nej, alt blev gylpet op igen - fantastisk. Nå men i morges gik vi en lang tur hele vejen rundt om byen og han fik da hvilet sig en halvanden times tid i barnevognen.Men efter vi kom hjem klokken 13 cirka har han nægtet at hvile sig mere end 2-5 minutter af gangen, selvom han er vildt træt. Han vil kun ligge hos enten mor eller far og falder på intet tidspunkt i en dyb søvn.


"MOAR, jeg er altså IKKE træt - kan du slet ikke se hvor vågen jeg er?"
"Okay, måske jeg alligevel var lidt træt, jeg lukker lige mine øjne et øjeblik"
"VRÆÆÆL - jeg sagde jo jeg ikke var træt overhoved - hvor er min suuuut?"


Published with Blogger-droid v2.0.4

8 comments:

  1. Hvor er han altså bare skøn :)
    Hvor ville jeg ønske jeg kunne se ham live, nu når jeg så din skønne mave.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det ville være hyggeligt med endnu et blog træf med mini også :)

      Delete
  2. Ej, hvor er det da bare en ond cirkel :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det er ikke så rart, men forhåbentlig er vi ovre tigerspring og problemer med madning indenfor den næste uges tid, så vi tæller bare dage ned :)

      Delete
  3. Hvor er han smuk! Hva skal han hedde? :)

    Kig forbi og deltag i min give away :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Han skal hedde Marcello på spansk den lille mand :)

      Delete
  4. Nårh, lille mand!

    Kender godt det dér med et hidsigt nedløb! Min lille dreng havde også store problemer de første 2-3 måneder. Og døjede helt vildt med luft i maven og eksplosive gylpninger.

    Herhejemme hjalp det at 'blok-amme'. Hvis Ikke du kender det så tjek evt. ammenet.dk, der er god hjælp at hente :-)

    Han er simpelthen så lækker, ham mini!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg har lige været inde på det der ammenet.dk - hold da op en masse information. Tror jeg vil prøve at poste et inlæg derinde og se om der er nogle kloge hoveder der måske kan finde et svar. Ville så gerne kunne fuld amme igen.

      Tak for komplimentet til mini :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...