Thursday, February 16, 2012

Fisketur med far

Manden skulle ned og fiske efter blæksprutter i går med L, en spansk kammerat og selvfølgelig skulle mor og mini jo også med ned og se. Vi gik dog efter ikke så lang tid. Det bliver simpelthen så koldt om aftenen og vi skulle nødig blive syge nogle af os.

Jeg gik hjem og fik placeret mini i skråstolen mens jeg lyn hurtigt fik støvsuget hytte. Jeg puttede ham bagefter i slynge, mave mod mave og der gik ikke lang tid inden han faldt i søvn. Mens han sov i slynge fik jeg ordnet køkken, ryddet op, vasket tøj og hængt op, tørret alle overflader af og lagt tøj på plads. SÅ dejligt med et pænt og rent hjem og så når det kan gøres med baby på maven er det jo fedt. Elsker virkelig mon vikle.

Far kom hjem lige da rengøringen var færdig med en ordentlig fangst. En kæmpe blæksprutte, halvt levende.



Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

  1. Hvor er det bare et skønt billede af den lille

    ReplyDelete
  2. Helt fantastisk sådan en vikle! Min dreng elskede også mave mod mave da han var mindre :-)

    Så sød han er, ham den lille mini.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...