Wednesday, February 22, 2012

Blogaward

Tænk engang - jeg har sørme vundet min første blogaward!!! Det er virkelig en fed fornemmelse at der rent faktisk er nogle der gider læse om hvad man skriver og følge med i ens op og nedture. Jeg beklager stadig mange gange at jeg ikke får blogget helt så meget som jeg gerne ville og at mine indlæg pt. ikke handler om særlig meget andet end baby, amning og gylp, men sådan er livet jo nok med en nyfødt.


Jeg har modtaget awarden fra kvinden bag denne skønne blog - ByKirsti

Awarden skal derefter gives videre til fem blogs med under 100 læsere, her er mine udvalgte:

www.altidannette.dk

www.mylifeastherese.blogspot.com

www.heinesimone.blogspot.com

www.miraklerne.blogspot.com

www.espersenbjerring.blogspot.com

7 comments:

  1. Tak søde dig, den varmede rigtig meget :) Nyder også din blog <3 Kram.

    ReplyDelete
  2. Ej tusinde tak! Det er virkelig sødt af dig.. Jeg nyder helt bestemt også din blog rigtig meget og glæder mig altid til at læse nye indlæg om jer og mini :D

    ReplyDelete
  3. Det passer ikke helt.. Jeg har også nomineret dig til en blog-award (http://www.mostermaria.blogspot.com/2012/02/jeg-har-modtaget-en-blog-award.html)

    det er et stykke tid siden.. Jeg lagde en besked på et af dine indlæg.. ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh Maria, den har jeg fuldstændig misset her midt i min baby bobbel :) Tusind tak for nomineringen. Det må blive morgendagens opgave at få givet den videre.

      Tænk at du så var min første award faktisk :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...