Friday, February 3, 2012

Blodprøve (14 dage)

Så er vi hjemme igen efter en tur på hospitalet med lillemanden. Vi var en tur oppe ved en sygeplejerske på barselsgangen og høre hvad hun synes. Hun mente ikke han var særlig gul overhoved, men nu vi var der kunne vi ligeså godt få taget blodprøven alligevel for at være på den sikre side. Blodprøven blev taget i hæle og denne gang fik vi ikke mulighed for at amme i mens, så Mini M skreg i vilden sky. Han faldt dog til ro så snart han kom op til mor igen og kunne få lidt mad. Efter blodprøven kørte jeg sammen med mine forældre ud og fik n kop kaffe stille og roligt. Lillemanden var helt udmattet efter at have været tidligt oppe og fået grædt lidt på hospitalet. Vi skal ringe op mandag og få svar op blodprøve, men jeg er nu ikke specielt nervøs for hvad den siger.

Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

  1. Krydser fingre for et godt resultat, for den lille mus :)

    ReplyDelete
  2. Jeg håber alt er ok! :-)

    Jeg har nomineret din blog til en blogaward! Se mere her:

    http://mostermaria.blogspot.com/2012/02/jeg-har-modtaget-en-blog-award.html

    ReplyDelete
  3. Annette: Tusind tak - vi satser på godt nyt :)

    Maria: Ej hvor fedt, det er en kæmpe ære. Tusind tak :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...