Tuesday, January 10, 2012

Vild med bagning

De her dage hvor vi sådan set mest bare render rundt herhjemme og prøver at få ventetiden til at gå har jeg fået bagt helt vildt. Jeg har bagt morgenbrød, musliboller og gulerodskager. I går bagte jeg så burgerboller til hjemmelavede cheese/bacon hamburgere og i dag har jeg bagt flutes til club sandwich. Vi lavede en hel kylling krydret med karry i ovnen og så ellers bare med masser ad grønt og lidt bacon i. Mums. Jeg glæder mig dog virkelig meget til at få nogle ordentlige friske grøntsager når vi kommer hjem til Spanien. De har altså bare et væsentlig større udvalg og grøntsagerne er meget mere friske og lækre dernede.

Imorgen står dagen på jordemoder besøg og jeg er ret spændt på at se hvad hun har at sige med hensyn til igangsættelse. Jeg håber virkelig hun vil ligge en plan for hvad der skal ske så vi har noget at forholde os til og så må vi se om hun skyder lillemanden til at verden over 4 kg nu.



Published with Blogger-droid v2.0.2

2 comments:

  1. Mmh hvor ser det bare lækkert ud :D
    - Glæder mig til at høre om dit jordemoderbesøg i morgen.

    ReplyDelete
  2. Det smagte også dejligt ;) besøget hos jordemoderen gik som forventet. Nu skal der bare tælles dage ned til hindeløsning - og forhåbentlig snarlig fødsel :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...