Tuesday, January 17, 2012

This is my life (40+4)

Det er simpelthen utroligt så meget spændende jeg oplever i min hverdage. Jeg ønsker tit jeg havde mere tid til at skrive om det hele, men ak nej, jeg tonser rundt dagen lang med spændende vigtige ting.... I wish!!

Størstedelen af min tid bliver faktisk brugt under dynen foran flimmerkassen for tiden. Der bliver lavet et par småting, bagt noget brød, boller, kage eller måske besøgt nogle venner eller familie i ny og næ. Men ellers går tiden bare med at vente. Vente vente vente. Prøve at få dagene til at gå med et eller andet så vi kommer en dag tættere på at prinsen beslutter sig for at komme til verden. Man kan vist roligt sige han vælger at ankomme som en rigtig VIP, der jo altid kommer fashionably late. Men nu er det altså også snart sent nok kære lillemand. Nu har du altså puttet inde i din mors mave længe nok og nu må det altså være på tide at komme ud og putte i din mors arme istedet. Vi er allesammen SÅ klar til at fejre din fødselsdag, vi mangler kun lille dig.

Published with Blogger-droid v2.0.3

1 comment:

  1. Åh altså, jeg husker så tydelig den følelse af bare at gå og vente, og man er så utålmodig, for man havde jo gået og regnet med at det skulle ske på terminsdatoen.
    Det gør det bare endnu værre at man ikke kan gøre noget som helst for at få fødslen igang.

    Jeg løb på trapper, dyrkede tonsvis af sex, og hoppede i sjippetorv, men intet virkede, og da han var 14 dage forsinket, så blev jeg sat igang..

    Håber for dig at du ikke skal gå og vente så længe som mig, og at din lillemand vælger at komme ud selv så du ikke skal igennem alt det igangsættelse ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...