Friday, January 13, 2012

TERMIN (40+0)

Så nåede vi endelig til dagen vi har ventet på i 9 lange måneder og jeg må indrømme det er noget af et antiklimaks. Der er ikke rigtig sket det helt vilde i dag. Vi var på kommunen og bestille nyt pas til manden - med fingeraftryk, som det jo skal være med i følge de helt nye regler. Bagefter var vi en tur oppe ved svigerne og spise fastelavnsboller og drikke the.

Derudover har dagen faktisk kun bragt en del frustrationer med sig. Vores ene bærbare computer valgte nemlig lige at dø i går aftes. Det ville sådan set ikke gøre så meget hvis det ikke var fordi at den anden bærbare vi har også er gået i stykker or 2 måneder siden. Så nu har vi en computer hvor kun halvdelen af tastaturet virker og en hvis skærm ikke virker. Det er ikke rigtig helt optimalt. For det ikke skal være nok så skulle jeg have fornyet mit dankort fra banken da vi kom hjem, hvilket gjorde at min online back-up ikke kunne trække det månedlige beløb længere. Jeg prøvede at tilføje det nye kort, men af en eller anden årsag ville den ikke acceptere det nye kort og så kom jeg selvfølgelig fra det fordi der har været så meget andet. Så jeg har betalt for den back-up de sidste par år og nu hvor jeg står og rent faktisk for første gang skal bruge den mangler jeg de sidste 3 måneders filer. Ja ja, man kan jo ikke bebrejde andre end sig selv, men det er satme lidt irriterende.

Nå, det var faktisk ikke så meget der var at sige om det at jeg har termin i dag. Vi har planer det meste af weekenden, så jeg satser på at lillemanden bliver inde i maven indtil efter mandag. Men det virker nu heller ikke som om der er de vilde tegn på at der skulle ske noget som helst. Maven føles dog som om den ryger lavere og lavere ned og kan virkelig godt mærke det begynder at vægte på mit stakkels bækken, men det ville vel også være mærkeligt andet med hans små 4 kg der presser godt på det hele.

Jeg glemte selvfølgelig at få taget billeder af mave inden morgenmaden, så det må vente til imorgen. Jeg har dog fået taget en del ordentlig billeder med spejlrefleks kameraet, så dem må jeg lige få lagt ind på et tidspunkt, det er nok lidt genere end de her dårlige kvalitets billeder.


Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...