Sunday, January 15, 2012

Projekt babyværelse - vol 04

Jeg sad i dag og kiggede på billeder af vores skønne børneværelse i Spanien og blev helt i tvivl om jeg overhoved fik vist de sidste billeder efter vi fik sat hylder og gardiner op. Nu vil jeg ihvertfald vise dem frem igen. Værelset er jo ikke på nogen måde særlig baby/børne afgift, hvilket vi begge to ret godt kan lide. Det passer til resten af vores hjem og jeg synes det har en rigtig god ro og harmoni. Der kommer jo så lidt flere farver på værelset når vi får den rigtige puslepude, sengerand, dyner, legetøj, uro og alt det op derinde, men vi vil forsøge at holde det ret meget i samme stil som det er nu. Jeg glæder mig helt vildt til at komme hjem og få de sidste ting på plads og få hængt nogle familie billeder op på væggen, det må helt sikkert være næste skridt.






Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...