Monday, January 16, 2012

Overtids tanker (40+3)

Så byder vi endnu en søvnløs nat velkommen. Jeg er helt vildt træt hele dagen, men så snart jeg ligger mig i min seng kommer tankerne væltende. De flyver rundt i mit hoved og jeg kan lige så godt opgive at prøve at falde til ro. Det er simpelthen så surrealistisk at vi lige om lidt skal møde det lille væsen der har vokset i min mave de sidste 9 måneder. Jeg er så vanvittig spændt og skræmt på samme tid. Jo tættere på vi kommer jo mere glæder jeg mug til fødslen. Jeg ved jo godt det bliver noget af det mest smertefulde jeg kommer til at opleve, men det bliver også det største jeg kommer til at opleve som kvinde og vi kommer til at opleve som par.

Jeg glæder mig helt vildt til at få jordemoder besøget overstået tirsdag og se om den hindeløsning kommer til at virke. Det bliver nok en lang dag med en masse forventning. Om ikke andet håber jeg at jeg har åbnet mig lidt mere, hvert et skridt tættere på fødslen tæller.

Jeg forsøger at tanke overføre til lille mini at vi altså er helt klar til at møde ham, men han mosler rundt i mave og virker ikke som om han har i sinde at skynde sig, eller måske han bare er i tvivl om hvor exit er?! Jeg er spændt på at se om han er blevet helt skæv i hovedet af at have stået fast med hovedet så lang tid.
Published with Blogger-droid v2.0.3

2 comments:

  1. Uha, jeg kan virkelig godt forstå, du er spændt, jeg havde det på samme måde... Men nu er der da heldigvis snart en ende på ventetiden. Og måske vælger han jo alligevel at komme ud helt af sig selv lige pludselig.

    ReplyDelete
  2. Ohhhappy: ja ligemeget hvornår det bliver så er det ihvertfald snart nu :) tror ikke rigtig på han vælger at komme ud selv, tre godt nok han skal tvinges ud, men man jo altid håbe :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...