Friday, January 13, 2012

Oprydning og flytning

Min far, svigermor og hendes mand kom her til eftermiddag med trailer. Vi skulle have flyttet en masse flyttekasser, som skulle op på et opbevarings sted. Det gik ret tjept med at få læsset det hele og alting kunne være der på en enkelt tur. De fik flyttet det hele og da manden kom tilbage fik vi gennemgået de sidste ting vi har haft stående i Danmark og fandt ud af hvad der skal smides ud og hvad der skal med til Spanien. Min far havde 3 kufferter med til os, så vi kan pakke de ting ned der skal med til Spanien og skrive ned hvad der er i kufferterne. Så kan vi hen af vejen bede vores familie om at tage en ekstra kuffert med ned.

Min kære far havde også gaver med til mig endnu engang. Kan havde fundet et par kondisko til min mor, men som ikke passede hende og som de så ville høre om jeg kunne bruge. Det er jo svært med løbesko og pasform, men de passer virkelig godt og er super lækre. De vejer ingenting og så synes jeg de er super fede i designet. Min mor havde vedlagt et smykkesæt til mig også. Med en lang kæde med en smuk ugler og matchende ugle øreringe. Føler mig godt nok lettere forkælet for tiden.




Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...