Sunday, January 1, 2012

Nytårsaften 2011

Så nåede vi sørme til nytårsaften og endnu et år er gået. Vi havde en super hyggelig aften sammen med vores vennepar og deres to børn. Vi lavede hjemmelavet sushi og MASSER af det. Jeg har ikke fået sushi siden foråret og jeg elsker ellers sushi, så jeg nød at kunne proppe mig ekstra meget i går. Til dessert fik vi soft ice med friske frugterne og jeg kom vist til at spise to portioner, plus lidt chips med dip senere. Jeg gik ihvertfald ikke sulten i seng. Vi gik ud klokken tolv og så på alt det fine fyrværkeri, der var godt nok meget.

Da klokken blev 1:30 måtte jeg trække mig tilbage og køre hjem under dynen, min krop var helt færdig og den skide iskias nerve i ballen gør voldsomt ondt stadigvæk.

Alt i alt en super god aften, men det vildeste er jo at vi nu er i 2012 og at der kun er 11 dage tilbage til termin.




Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...