Sunday, January 15, 2012

Middag hos venner

Igår aftes var vi ude ved et vennepar og spise aftensmad. Det var super hyggeligt at komme lidt ud, selvom jeg godt kan mærke at kroppen hurtigt bliver træt. Vi fik super lækker kylling med barbaque kartofler, salat, sovs og hjemmebagt kanelstang til dessert. Mums. Vi fik hygget og snakket hele aftenen og jeg nød at være bare lidt ude. Sidste gang vi var der fik jeg en pakke stofbleer i drengefarver, men med min allerede begyndende ammehjerne glemte jeg dem selvfølgelig. Jeg huskede dem dog i dag, så nu skal de bare lige en tur igennem maskine inden de er klar til lillemandens ankomst.

Der er stadig intet nyt på fødselsfronten, til gengæld kan jeg mærke at det begynder at knibe lidt med tålmodigheden efterhånden. Jeg vil SÅ gerne møde ham nu, kunne holde ham, se hvordan han ser ud og kysse på ham. Tanken om at jeg måske skal gå en hel uge endnu indtil igangsættelse virker altså nogle dage ret uoverskueligt. Jeg ved godt tiden sikkert kommer til at gå stærkt, men det er ikke helt let at være tålmodig når man venter på noget så fantastisk. Jeg håber bare virkelig på at den hindeløsning i overmorgen virker.

Jeg modtager gerne alle jeres krydsede for at hindeløsningen kan få gled på fødslen.


Published with Blogger-droid v2.0.3

3 comments:

  1. Jeg krydser alt hvad krydses kan inkl. en masse hårlokker :D Kan godt forstå du gerne vil have ham ud!

    Check evt. min blog ud, og bliv gerne fast læser:
    http://thildesunivers.blogspot.com

    KH Thilde

    ReplyDelete
  2. Krydser bestemt også alt for, at hindeløsningen virker :)
    - Ved du i øvrigt, hvor stofbleerne er købt? Leder nemlig efter nogle med mønstre og i lyseblå nuancer selv ;)

    ReplyDelete
  3. Tilde: tak for alle de krydse fingre og hårlokker :)

    Simone: tak for de krydsede fingre, ærgeligt det desværre ikke hjalp. Jeg ved ikke præcis hvor de er købt, men de er af mærket friends og tror de er købt i Bilka/kvickly :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...