Saturday, January 7, 2012

Maven (39+2)

Jeg er godt nok noget drænet for energi i dag. Vi faldt først i søvn kl 5 i går efter jeg havde haft rigtig mange plukkeveer det meste af aftenen. Dog uden nogle smerter, men med masser af bokseri fra lillemanden. Jeg vågnede så første gang kl 6 med voldsomme modningsveer, lå så vågen en halv times tid med smerter, men faldt i søvn igen. Vågnede igen kl 7:30 med voldsomme smerter igen, lå igen i en halv times tid og faldt så igen i søvn. Fik dog herefter sovet indtil kl 12, så fik hvilet mig lidt. Klokken 16 startede det igen med smerter i lænden og menstruations smerter, så kom modningsveerne igen og jeg er begyndt at få det mega varmt og hjertebanken hver gang de kommer. Det varede dog kun en times tid og siden har det kun været almindelige menstruations lænde smerter. Men for søren min krop er kvæstet. Det tærrer godt nok på min krop ikke at få min søvn og hele tiden at skulle knokle med de modningsveer.

Humøret er dog stadig okay. Jeg prøver at se frem til igangsættelsen og bare tage en dag af gangen.


Published with Blogger-droid v2.0.2

3 comments:

  1. Åhh hvor jeg føler med dig!
    Men du kommer ikke uden om at have en smuk smuk mave :)

    ReplyDelete
  2. Uha, den der ventetid er bare ikke sjov! Jeg havde jo indstillet mig på at blive sat i gang, da jeg var nået til 41+2, og så gik det lige pludselig løs helt af sig selv...
    Og mon ikke alle de modnings- og plukkeveer alligevel er tegn på, fødslen er på vej? Mener jeg læste et sted, at det ikke er særlig hyppigt, førstegangfødende går i gang før terminen, så du har jo masser af tid ;).
    Håber snart, der sker noget, og at du får en god fødsel!

    ReplyDelete
  3. Mini ministeren: tusind tak :) det er en hel underlig tanke at den er væk om et par uger når nu man lige har vænnet sig til den ;)

    Ohhhappy: ja det er jo desværre meget normalt at førstegangsfødende går over tid, håber bare virkelig ikke det bliver 14 dage over. Ville så gerne have bare lidt overskud og kræfter til fødslen og ikke bare være helt brugt allerede inden den går i gang :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...