Wednesday, January 4, 2012

Julegaver vol 04

Så nåede jeg sørme til sidste del af julegaverne, kun lettere forsinket.

Jeg har altid elsket ebay og kan få mange timer til at gå med at lure rundt på diverse ting. Efter baby indfandt sig i mave er det derfor også blevet kigget rigtig meget på babytøj på ebay, så da svigermor spurgte hvad jeg ønskede mig var svaret enkelt: penge til lidt ebay shopping til lillemanden. Jeg er nemlig blevet ret syg med Ralph Lauren og deres babytøj. De har simpelthen så mange fine ting og det er virkelig lækker kvalitet. Jeg har allerede tidligere købt en del ting til ham fra Ralph Lauren og må nok erkende at jeg kom til at gå lidt ebay-amok den her gang, blev nærmest lidt flov da jeg pakkede alt tøjet op til jul og indså hvor meget der var. Det er jo bare SÅ let når man pludselig har ebay på sin smartphone og lige kan klikke "byd" og "betal" og vupti så er varen min og på vej til min postkasse. Jeg er dog rigtig god til at sætte max beløb på hver ting og ikke lade mig byde med op. Der er så mange ting til salg, så der kommer jo nok noget andet der er ligeså fedt. Det resultere i at jeg ofte slipper med nogle rigtig gode priser og hvem elsker ikke et godt kup.

Tøjet er blandet i størrelsen fra 3 mdr - 12 mdr, men Ralph Lauren er ret lille i størrelsen så de små vokser han nok ret hurtigt ud af, men jeg har en del til de næste mange størrelser også.

Alt tøjet på billederne er fra Ralph Lauren og lur mig om der ikke kommer endnu mere til hans garderobe hen af vejen.






Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...