Sunday, January 1, 2012

Julegaver vol 03

Ja jeg nåede jo desværre ikke at vise alle mine julegaver frem inden nytår, så nu må jeg hellere få vist tredje og næstsidste del frem.

# 6 stk bodum termokrus
# Georg Jensen quark serveringskande
# Menu glasbrikker i hvid gummi
# 10 stk silikone muffin forme
# armbånd med swarovski sten og perler
# lang sort halskæde med vedhæng

Jeg havde ønsket mig både bodum krus, serveringskande og glasbrikker. De passer allesammen vildt godt ind hos os nede i Spanien og glæder mig helt vildt til at tage det i brug. Jeg skal bare have købt mig 4-6 stk mere bodum krus så vi har rigeligt hvis de nu pludselig går ud af produktion, men det må blive senere på året. Jeg er vildt glad for de smykker jeg har fået også, elsker smykker, men får aldrig rigtig købt nogle selv.





Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...