Sunday, January 8, 2012

Hele den lange vej

Ja der er ikke sket det helt vilde i dag. Vi har slappet af og set fjernsyn som de fleste andre dage. Jeg har været godt kvæstet det meste af dagen og følt mig lidt syg, men det er nok bare fordi jeg har sovet så dårligt at kroppen er lidt træt. Forhåbentlig byder i nat på en bedre søvn eller også skal jeg måske bare allerede nu vænne mig til afbrudt søvn og meget lidt af den?

I går aftes mens lillemanden boksede om kap med plukveerne fik jeg til gengæld lakeret negle. Ikke nok med at fingreneglene fik en tur sørme om jeg ikke følte mig modig og gav fusserne en omgang også. Jeg havde faktisk troet det ville være en umulig opgave at nå hele vejen derned med min kæmpe mave, men nej nej, med lidt kamp og et par pauser fik jeg helt alene maling på de små fusser. Resultatet er måske ikke helt så yndigt som det plejer at være, men stolt det er jeg.

Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...