Saturday, January 28, 2012

En uge gammel

Idag bliver jeg 7 dage gammel. Tænk det er en hel uge siden jeg så min mor og far for første gang. Jeg nyder at være ude i den store verden, men det er nu bedst når jeg er hos nogle der gider holde lidt om mig. Jeg elsker at putte mellem min mor og far i sengen og ellers får jeg det meste af min tid til at gå med at spise, skide og sove. Det er hårdt arbejde ar vokse så meget som mig. Jeg er begyndt at kunne holde mig vågen ret lang tid af gangen og synes det er dejligt med alt det opmærksomhed jeg får.

Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

  1. Hvor er han lækker!! *smelte smelte* :-)

    ReplyDelete
  2. Nårh - man bliver jo helt skruk af at se den skønhed. Smut ind forbi min blog og deltag i min give away. Måske bliver du den heldige vinder af skønne sager til køkkenet fra Rie Elise Larsen. diary.dk
    Kh Kamilla :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...