Thursday, January 5, 2012

17 dage tilbage (39+0)

Ja jeg skrev jo godt nok forleden at der var 10 dage tilbage til termin og i dag er der rent faktisk kun 7 dage tilbage til termin, men det betyder at der er 17 dage til en eventuel igangsættelse, hvis der ikke er sket noget inden. Efter mine to sidste noget irritable og triste dage har jeg været nødt til at finde et nyt fokus. Istedet for at gå og vente på terminsdagen for så at blive skuffet over at der ikke er sket noget endnu vil jeg prøve at se frem til den dag hvor jeg ved min jordemoder vil gøre noget.

Jeg vil prøve mit aller ypperste for at holde humøret bare lidt oppe og se fremad. Ligemeget hvad er der trods alt ikke så lang tid igen og jeg må prøve at nyde den sidste tid. Jeg sover stadig helt af helvedes til, har menstruation smerter, smerter i lænden hele dagen, plukkeveer og modningsveer løbende. Men alt i alt må man sige at jeg jo i det mindste kan bevæge mig og lillemanden i maven har det godt, hvilket jo er det aller vigtigste. Han bokser rundt inde i maven hele dagen og jeg glæder mig helt vildt til han kommer til verden og vi skal lære ham at kende.

Jeg har i dag fået ryddet lidt op herhjemme, pillet julepynt ned, lagt lidt tøj på plads og ordnet i køkkenet. Det er ikke meget, men bare det at få ordnet lidt når kroppen gør så skide ondt hele tiden er også en bedrift i sig selv. Forhåbentlig bliver humøret endnu bedre imorgen. Jeg vil ihvertfald gøre mit bedste for at få det bedste ud af de næste par uger og forsøge at nyde tiden hvor vi kun er to. Den tid går vi aldrig tilbage. Jeg vil se om jeg ikke kan lokke manden til at tage nogle gode billeder af maven nu mens den er der, plus at jeg vil nyde den sidste tid hvor jeg kan spise hvad jeg har lyst til inden det er helt slut med søde sager efter fødslen.
Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...