Sunday, January 8, 2012

14 / 4 dage tilbage

4 dage tilbage til termin og 14 dage tilbage til igangsættelse. Synes godt nok de her dage snegler sig afsted, men vi forrtager os heller ikke rigtig så meget, så der sker jo ikke det store. Det er ikke ligefrem mangel på ting vi kunne foretage os der er skylden, men jeg må erkende at energi niveauet ikke er særlig stort.

Jeg havde håbet på en lidt bedre nattesøvn i nat, men sådan skulle det ikke være. Faldt i søvn ved en 5-tiden igen, vågnede ved en 7-tiden med MEGA kvalme, svimmelhed, hovedpine og sortnen for øjnene. Fik drukket noget vand og prøvede at falde i søvn, men var nødt til at tænde for fjernsynet så jeg kunne fokusere på noget andet. Faldt heldigvis i søvn efter halvanden times tid og jeg har ikke været lige så dårlig siden, bare træt i hovedet og kroppen. Jeg fik sovet indtil manden skulle op kl 11 og har fået 2 timers lur til eftermiddag. Jeg prøver at tvinge mig selv til at få en lur når jeg sover så dårligt. Man ved jo aldrig hvornår det pludselig går i gang og der skulle jo gerne være lidt kræfter tilbage. Svigermor har været en skøn hjælp i dag og handlede ind for os og manden fik pakket det hele ud. Det er dejligt med et netværk omkring sig her det sidste stykke tid når overskuddet er lig nul.

Nu er det i overmorgen vi skal til jordemoder og jeg er ret spændt på at høre hvad hun siger med hindeløsning og igangsættelse. Bare det at kunne få lagt en plan for hvad der skal ske ville være dejligt, så har jeg i det mindste et eller andet at forholde mig til.
Published with Blogger-droid v2.0.2

1 comment:

  1. Pøj pøj med dit jordemoderbesøg. Håber I kommer frem til en god løsning. Det betyder bare rigtig meget at have en fornemmelse for hvad der skal ske, så man også selv har lidt kontrol over sin krop. Knus herfra. Emma.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...