Sunday, December 18, 2011

Vores hjem

Som tidligere skrevet savner jeg Spanien og vores hjem ret meget for tiden. Jeg kan derfor ikke lade vær med at sidde og sukke lidt når jeg kigger på disse skønne billeder af vores lejlighed og terrasse. Hold da op hvor jeg glæder mig til at komme hjem og nyde de 22,8 grader der var forleden og de første forårsdage på terrassen med en chai latte i hånden, den varme sol på skuldrene og lille mini på sit tæppe ved siden af. Forår here we come!!!

Kan man andet end at elske disse omgivelser?










Published with Blogger-droid v2.0.2

3 comments:

  1. Hvor ser der bare lækkert ud! :D

    ReplyDelete
  2. Hold da op, hvor ser det bare lækkert ud! :)

    ReplyDelete
  3. Anette: tusind tak :) vi er også virkelig glade for det

    Simone: tak :) nu glæder vi os bare til at komme hjem ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...