Monday, December 12, 2011

Veninde besøg

Jeg havde besøg af endnu en af mine gode veninder igår. Jeg har faktisk også kendt hende siden gymnasiet og vi har hele vejen igennem holdt en god kontakt. Det er en af de veninder som jeg måske ikke har ses med så tit eller spontant, men hvor man aldrig nogensinde kan mærke det er længe siden. Snakken går simpelthen derudaf og hun er simpelthen så god dybt inderst inde og vil alle mennesker omkring hende det bedste.

Til middag lavede jeg hjemmelavede pommes frites agtige kartofler og gulerødder. Det vil sige ovnbagte kartofler og gulerødder med masser af krydderier og en anelse olivenolie. Dertil havde jeg tilberedt friske kyllingelår med chili og en kold creme fraice dild dressing til. Jeg ville gerne have posted et billede af maden, men glemte helt at tage billeder midt i alt hyggen. Til dessert havde jeg endnu engang bagt gulerodskage og denne gang med ostecreme på. Jeg var dog lidt overrasket over hvor meget smør og flormelis der skulle i den ostecreme, så næste gang bliver den vidst bare serveret med en gang creme fraice med vaniljesukker til.
Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...