Sunday, December 18, 2011

Travl dag og masser af liv

Jeg har idag været til kre-blogger træf sammen med en masse andre fantastiske kvinder. Det var godt nok ikke så meget jeg fik lavet, men jeg fik snakket en masse og nød at møde en fantastisk flok kreative skønne mennesker. Der kommer en masse billeder og lidt mere beskrivelse imorgen så snart min krop er kommet sig. Efter krea træf var vi direkte ude hos noget familie og spise middag og først hjemme 23:30. En ret lang dag for min stakkels efterhånden ikke så lille gravide krop.

Men det har været en fantastisk dag og jeg er helt glad indeni over alle de gode oplevelser dagen har budt på.

Mini i maven har også været super aktiv idag. Han har tumlet rundt, bokset løs og hikket i fuld galop. Det er første gang jeg har nydt at blive sparket i ribbene og hae virkelig nydt hvert eneste spark hele dagen. Det er utroligt så meget mit bekymrede hjerte kan rumme ad glæde når jeg mærker ham efter han var så stille forleden.
Published with Blogger-droid v2.0.2

2 comments:

  1. tak for igår, det var noget så hyggeligt :)

    ReplyDelete
  2. I lige måde :) og tusind tak for at du ville ligge hus til. Det var mit første blog træf, men bestemt ikke det sidste, det var en rigtig hyggelig dag :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...