Sunday, December 11, 2011

Tøj til hospitalet

Det er faktisk lidt tid siden jeg fik lagt det tøj frem jeg overvejede at tage med på hospitalet til mini. Jeg regnede med at hvis jeg nu bare funderede lidt over det så ville jeg nok beslutte hvad vi skulle have med, men sådan gik det ikke. Jeg synes virkelig det er svært at finde ud af hvad vi skal have med. Vi har jo ingen anelse om hvornår han kommer til verden, hvor stor han er, om han er lang og tyk, lille og tyk eller hvordan han ellers ser ud. Derudover ved vi jo heller ikke hvor længe vi skal være på hospitalet. Jeg har selvfølgelig ingen tanker om at pakke til en længere indlæggelse, for der kan jo altid hentes mere tøj, men bare så vi har lidt at vælge imellem og lidt i forskellige størrelser til turen hjem.

Ja dette er så hvad vi er endt ud med. Jeg synes faktisk selv det ser list voldsomt ud, men det er faktisk kun 3 sæt tøj i blandet størrelser og 3 små dragter i forskellige størrelser også. Beslutninger er altså ikke min helt stærke side for tiden, så nu er det hele altså pakket i kufferten og kommer med. Jeg har også pakket 2-3 pakker små sokker og 2-3 små huer, så må vi se om vi er heldige at ramme rigtig bare med lidt af tingene, ellers kan det jo heldigvis foldet op på arme og ben.

Jeg har også mere eller mindre fået pakket de andre ting til tasken og skrevet liste over de sidste ting der skal puttes i tasken inden vi køre afsted. Manden synes jeg er helt tåbelig med mine lister, men det giver mig ro i sindet at jeg ved at jeg har de vigtigste ting med. Resten må blive hentet hvis jeg har glemt noget.

Published with Blogger-droid v2.0.1

3 comments:

  1. Det ser rigtig fint ud, jeg er speciel vild med den søde rensdyr-bodystocking. Har også fået pakket taske og lavet en liste over ting, der skal pakkes når det går løs. Det giver mig lidt mere ro...
    Ha' en rigtig go' søndag!

    ReplyDelete
  2. Det er nogle rigtig fine ting du har fundet! :) Jeg har jo stadig 3 mdr. endnu, men er altså også i gang med at tænke over hvad der skal pakkes i tasken ;)

    ReplyDelete
  3. Ohhhappy: Den er fra mærket Urban Elk, som jeg er RET vild med :) de har så mange fine ting. Ja jeg tænker at når man står der med veer er det nok meget rart at der er styr på de ting man vil have med :) god søndag til dig også

    Annette: Det er altid godt at være i god tid og findes der noget hyggeligere end at sidde og kigge på de små størrelser :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...