Tuesday, December 20, 2011

Smerter og gåtur

Jeg vågnede imorges med vildt mange smerter der trak om i lænden. Det var ikke sådan ve-agtige smerter (eller som jeg forestiller mig veer må føles). Det var mere som en konstant jagende smerte a la kraftige menstrautionssmerter. Jeg vendte og drejede mig noget rundt i sengen og prøvede at slappe så meget af som muligt. Det tog et par timer inden det fortog sig og jeg faldt til sidst i søvn igen og fik hvilet mig halvanden times tid mere. Da jeg vågnedd var jeg stadig noget øm i lænden, men det er jo nok den ekstra vægt der efterhånden tynger.

Vi gik en tur op til svigerne om aftenen for at få udskrevet nogle papirer og fik en kop the og en brunkage. Jeg synes faktisk det er dejligt at komme ud og gå lidt og få kroppen rørt og så har jeg jo intet imod hvis det nu rykker fødsel lidt nærmere. Senere på aften efter jeg havde siddet 5 minutter med den bærbare computer kom de fantastiske smerter igen. Denne gang dog sammensat med ret kraftige plukkeveer. For dælen jeg føler mig charmerende når man ligger der og pruster sig igennen smerterne. Er sikker på manden synes det er vildt underligt at se på. Jeg er ret overbevist om at det er modningsveer jeg er begyndt at få, det kan jo dog fortsætte i lang tid inden det bliver til noget seriøst. Det kan kun tiden vise, men ynkelig det er jeg sku for tiden med de smerter konstant.

Her får i et lille stemningsbillede fra dagens aften gåtur med det hyggelige julelys:

Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...