Tuesday, December 6, 2011

Rema 1000 gratispakke

Nu har jeg jo gået og ventet på at modtage mail fra Rema1000 om at min gratispakke var klar siden engang slut oktober og der er intet sket. Jeg havde regnet med det var fordi de var løbet tør og derfor ikke rigtig kunne følge med, men idag var vi så en tur i Rema1000 og handle og sørme om den søde mand dernede ikke spørger mig "har du husket at bestille sådan en pakke?". Jeg kunne pænt fortælle at jeg jo stadig ventede på min mail og om de ikke var i restordre? Men det var de ikke, de havde nogle stykker på lager og uden at sige noget forsvandt han og dukke op med en fin kasse til mig. Det var ikke noget problem med mailen, der var vist lidt koks i deres systemer. Så nu er jeg den heldige ejer af endnu en gratispakke og jeg synes faktisk det er en rigtig fin pakke.

Pakken indeholder som i kan se på billedet: en pakke bleer, skumklude, babyshampoo, vådservietter, en MAM sut og en rigtig fin sød lille bamse.

Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...