Sunday, December 18, 2011

Middag med familien

Efter krea-dagen igår blev jeg hentet af svigerne og manden og kørte ud til noget familie for at spise julemiddag og se deres nye hus. Det var et super flot hus, som de selv har stået for at få bygget helt fra grunden. Hold da op et projekt. Jeg er nu glad for det ikke er mig der skal træffe alle de beslutninger, helt ned til de mindste detaljer omkring greb på døre og hvilken slags varme der skal ligges ind. Men heldigvis var det gået godt og det er endt med at blive et virkelog fedt hus.

Vi fik lækker mad med suppe først, ribbenssteg og masser af dejlig konfekt og is bagefter. Det var super hyggeligt selskab og snakken gik hele aftenen. Inden vi så os om var klokken blevet 23 inden vi var på vej hjem. Jeg kan ellers lige love jer for min krop var smadret da jeg kom hjem i min seng. Følte hele systemet var brændt fuldstændig sammen og min krop nærmest smeltede sammen med sengen da den endelig ramte madrassen.

Idag har dagen derfor kun stået på afslapning under dynen og TV. Jeg skal vist lige have ladet mine batterier op inden det jo går løs med jul og nytår inden særlig længe. Puh hvor jeg dog glæder mig til at komme af med de ekstra kilo og få lille mini ud i mine arme (men jeg har vist nævnt en enkelt gang eller to at jeg glæder mig til at møde ham?)



Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...