Saturday, December 10, 2011

Middag hos farmor

Igår aftes var jeg med min far en tur oppe og spise hos min farmor. Jeg nyder virkelog at kunne se hende mens hun er hjemme og jeg synes det er skønt at hun stadig er så frisk så vi kan have så meget glæde af hinanden. Det er jo et af de eneste minusser ved at være flyttet så langt væk. At man jo er nødt til at undvære familien. Jeg prøver derfor at se min farmor så ofte som det nu er muligt.
Hun havde igår igen haft gang i strikketøjet og strikket et par super fine babysokker med snoninger og uden hæl. Jeg havde fundet en opskrift på nogle sokker med hæl, men de drillede hende lidt og da jeg så disse andre sokker var jeg meget mere begejstrede for dem. Jeg synes simpelthen de er så fine og super smarte. De kan jo bruges til mange forskellige størrelser uden at man skal have sådan en dum hæl siddende bag på foden der ikke passer helt til størrelsen.



Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...