Thursday, December 22, 2011

Maven (37+0)

Det har været en super hyggelig dag idag. Jeg startede med at mødes med min veninde i det lokale shoppingcenter til en kop kaffe kl 11. Hun havde igen hendes lille skønne datter med på nu 7 uger, hold da op hvor tiden flyver afsted og hvor er hun dog bare fantastisk. Hun lå bare der i sin lille bamsedragt med små ører og puttede og rumstede og knirkede lidt da hun mente det var tid til at mor skulle frem med maden. Min veninde er dog ret udkørt fordi prinsessen har kolik, men hun klarer deft simpelthen så flot og har overskud til at prøve at se fremad og klare sig igennem. Det stopper jo heldigvis ofte ved de 3 måneder så forhåbentlig bliver hun snart lidt mere rolig. Men for fanden hvor er det underligt at tænke på at man selv om ikke så længe selv står med ansvaret for sådan et lille væsen.

Bagefter var jeg lige hjemme og slappe af og få hvilet mig en halv times tid. Skønt med en lille middagslur. Til aften fik vi besøg af vores nabo i Spanien, en af mine bedste veninder, som jo også er dansk og hendes mand som er spansk. Det var vildt fedt at se dem begge to igen. Vi er jo vant til at have dem lige ved siden af og har savnet den helt vildt meget. De er også i Danmark for at fejre jul og snakken gik jo fra første sekund. Det var dejligt at få snakket lidt spansk igen og selvom vi jo overhoved ikke kunne nå at indhente alt det tabte var det vildt fedt at se dem. Min mor havde disket op med dansk julefrokost mad med laks, sild, frikadeller, skinke og alt andet godt der hører sig til. Dejligt med en mor der kan servere mad når man invitere gæster, så er det jo en smal sag at have besøg.

Jeg ville ønske jeg havde taget et billede af alt det dejlige mad, men det glemte jeg totalt i alt min glæde over at se min veninde igen. Istedet må i nøjes med ugens billede af kæmpe vommen. Det er utroligt den kan blive ved med at vokse. Han må efterhånden have skruet sig godt ned i bækkenet for føler sku næsten han er ved at dratte ud når jeg bevæger mig rundt.

Tænk engang det er lille juleaften imorgen. Hvor er december måned dog gået stærkt. Lige om lidt er 2011 også forsvundet, gad vide hvad det nye år har at bringe med sig.


Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...