Friday, December 2, 2011

Maven (34+1)

Her er dagens billede af maven. Tænk engang at nu har passeret de 34 uger og jeg nu endelig kan begynde at bevæge mig mere rundt.

Jeg synes maven er ved at være godt tung, jeg tisser 4-5 gange hver eneste nat, vender mig 8-12 gange og er totalt øm i kroppen hver morgen fordi han tynger ned efterhånden. For tiden er jeg også bare sulten konstant. Altså virkelig hele tiden, jeg prøver ikke at spise alt for meget, men hold da op det er svært når kroppen bare hele tiden vil have mere. Halsbranden og tørsten er også en del af hverdagen. Det er fantastisk at være gravid - eller rettere - det har været fantastisk at være gravid og nu er jeg altså klar til at den sidste tid går hurtigt.


Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...