Thursday, December 22, 2011

Lever til middag

Vi har idag fået lever til aftensmad hos mine forældre. Jeg har længe talt om at jeg godt kunne tænke mig at smage det som "voksen". Som barn kunne jeg ikke fordrage det, men det var nok mest tanken om hvad det var ligesom at jeg ikke brød mig om hjerter. Jeg er stort set alt spisende idag og elsker at smage ny mad og derfor måtte jeg da også lige se hvad jeg rent faktisk synes om lever.

Smagen er ret kraftig og kødet bastant, men jeg synes det smagte rigtig godt faktisk og det er bestemt ikke sidste gang jeg spiser det. Sundhedsstyrelsen anbefaler jo faktisk gravide ikke at spise jern, på grund af stort indhold af A-vitaminer. Jeg blev dog enig med mig selv om at den ene gang så sent i graviditeten nok ikke gør det helt store.


Published with Blogger-droid v2.0.2

2 comments:

  1. Jeg fik det også for første gang siden barn, her for nyligt. Ligesom dig, syntes jeg det smagte rigtig godt.

    ReplyDelete
  2. Det er noget sjovt noget hvad man kan tro som barn at man virkelig ikke kan lide og pludselig synes man det smager skønt :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...