Sunday, December 18, 2011

Krea-blogger hygge

Jeg blev hentet igår af 3 skønne piger og vi kørte ud til Marolle, som var så sød at ligge hus til arrangementet, hvor vi mødtes med resten. Snakken gik fra sekundet vi trådte ind af døren og det var vildt fedt at møde en masse andre kreative piger. Vi havde allesammen hver især en masse kreative ting med og der var en del der havde hjemmebag med. Ja jeg må jo nok blankt erkende at jeg altså ikke fik bagt noget at tage med, men der var vist også rigeligt.

Der blev lavet en masse kreative ting hele eftermiddagen, blandt andet lampeskærme, smykker, hæklet, julekort, æsker, stjerner og kugler. Det var super inspirerende at se hvad alle de andre fandt på og jeg nød virkelig at være tilbage i et kreativt univers. Siden vi flyttede til Spanien har jeg jo faktisk ikke fået lavet så meget kreativt, der har simpelthen været så meget at se til - plus at min elskede PFAFF symaskine jo blev smadret under fragten derned og stadig mangler at blive repareret. Men jeg vil ihvertfald prøve at holde min kreativitet ved lige når vi kommer hjem igen. Måske få malet nogle billeder til.lejligheden, som jeg virkelig har tænkt på længe. Ja det er ikke ideer der mangler efter sådan en dag i kreativitetens tegn.

Udover alle de ting vi selv havde med, havde nogle af de andre piger skaffet nogle sponsorater fra forskellige virksomheder. Vi fik blandt andet sponsoreret en HEL kasse søbogaard vand og der er godt nok kommet mange forskellige spændende smagsvarianter og det var fedt at få mulighed for at smage en masse forskellige. Vi fik også sponsoreret små æsker til at dekorere, manila kort, stempler og en masse dekoration til papirsklip. Det var ikke så meget jeg selv fik lavet af kreative ting, det var som om at mit fokus var rettet mod alle de andre piger og jeg blev ved med at tage mig selv i at glemme at være kreativ. Men det må vel kun være et tegn på at det var nogle spændende mennesker.

Jeg vil ihvertfald sige tusind tak til Marolle for at ligge hus til og til alle de andre piger for en super super hyggelig dag i kreativitetens og snakkens tegn.







Published with Blogger-droid v2.0.2

4 comments:

  1. Hej Sofie,

    Tak for en super hyggelig dag i går. Jeg havde det nok lidt som dig. Til tider sad jeg bare og kiggede på og beundrede. Men lidt kort kom der da ud af det. Du kan kigge med på min blog http://femthe.blogspot.com/2011/12/blogtrf-hos-marolle.html.

    Kram Anne-Mette

    ReplyDelete
  2. Hvor ser det hyggeligt ud. Får helt lyst til at komme igang med at klippe og klistre.

    ReplyDelete
  3. Hej Sofie, tak for en rigtig hyggelig dag i lørdags, jeg håber at ham mini der vil give dig en rolig jul, uden alt for mange falske alarmer.

    Knus Camilla

    ReplyDelete
  4. KrAm: Det er nogle super gode billeder du har fået taget :) burde virkelig få lavet et par juletræs julekort hvis overskuddet indfinder sig :) tak for en super hyggelig dag. Du er nu tilføjet mine blogs og jeg glæder mig til at blive endnu mere inspireret :)

    MollyMy: Det var en helt fantastisk dag :) jeg bliver også helt glad igen af at se på billederne derfra.

    Frøken P: I lige måde :) ja vi satser på miniputten bliver i maven til efter jul, selvom han er ved at være godt tung nu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...