Friday, December 23, 2011

Juletanker

Jeg var oppe klokken 10 imorges og mødtes med min veninde fra Spanien efter morgenmaden i det lokale center. Fik igen idag en chai latte - mums! Vi fik sludret en masse og kigget lidt på butikker. Det var dejligt at få indhentet en del af det tabte uden mændene. Jeg besluttede mig for at gå hjem fra centret, små 35 minutters rask gang hjem. Var jo også ude og gå halvanden time sammen med manden igår aftes. Nyder virkelig at kunne bevæge mig igen og jeg elsker mine gåture alene hvor man kigger på naturen, på husene og fundere over livet. Jeg tror det er vigtigt nogle gange bare at samle sine tanker og få tænkt over livet.

Mens jeg gik der kunne jeg ikke lade vær med at tænke på hvor meget jeg bare elsker min mand og hvor meget den kærlighed bare vokser for hvert år der går. Vi har været igennem så meget sammen og jeg glæder mig helt vildt til at opleve hvad fremtiden har at bringe os. Jeg er også dybt taknemmelig for begge vores familier, vores lille nye familiemedlem der er på vej og vores elskede venner. Der vil altid være perioder hvor tingene vil være svære og nogle gange føles det som om man er ramt af modstand. Men både i de svære og de gode tider ville jeg aldrig nogensinde undvære de mennesker i mit liv. Uden dem var jeg virkelig ingenting. Hvad er succes hvis man ikke har nogen at dele den med?

Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...