Tuesday, December 20, 2011

Julekort og forældreforberedelse

Jeg stod op i morges og ringede til sygedagpenge kontoret på kommunen for at finde ud af om de havde fået min lægeerklæring til min sygemelding, men ak nej. De havde ikke modtaget noget endnu, selvom lægen havde lovet mig at de ville sende det afsted hurtigst muligt. Nå, men jeg måtte så skynde mig i tøjet og gå ned i byen til lægen og få lægeerklæringen i hånden og så på kommunen nabo byen og aflevere den personligt til hende der sidder med sagen. Jeg håber godt nok at der nu kommer styr på det hele og jeg kan slippe for at bekymre mig om alt det papir halløj længere.

Da jeg kom hjem fra byen tjekkede jeg postkassen og sørme om jeg ikke havde modtaget julekort fra mine skønne forældre. Vi fik lidt travlt med at få pakket sammen, vi skulle pakke til at skulle overnatte hos mine forældre fra idag og indtil juleaften. Så der skulle pakkes en masse tøj, vi havde et juletræ på traileren og tasken til hospitalet - just in case.

På vej hjem til mine forældre var vi lige et smut forbi forældreforberedelses foredrag, som idag handlede om tiden som nybagte forældre, tiden på barselsgangen, amning og kontakten med den lille nyfødte. Det var et rigtig fint foredrag, men det er jo stadig lidt svært at forestille sig hvordan det bliver.

Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...