Thursday, December 29, 2011

Julegaver vol 02

Vi har igen i dag sovet længe og puttet under dynen. Det er skønt at få lov til at slappe af og bare hygge os sammen. Jeg har gået i noget tid og været utålmodig med at lillemanden skulle komme til verden, men nu prøver jeg at sørge for at nyde de sidste uger. Der går nok lang tid før vi igen kan sove 10 timer i træk og det er med at nyde den sidste tid hvor vi kun er os to alene. Jeg prøver også at nyde den sidste tid med måbende, selvom den er tung, besværlig, giver mig smerter i ryggen, så er det jo stadig en utrolig tanke at det er derinde vores lille baby ligger og putter.

I får også lige et lille udsnit af mine julegaver. Det her er dem som jeg jo nok kommer til at dele med lillemanden.

# økologisk baby rangle
# økologiske sutsko med rasle i snuden
# rangle i træ til barnvognen
# hjemmestrikkede vanter, et sæt i uld og et i økologisk baby bomuld
# økologisk nusseklud fra Keptin Jr
# body med lukning foran str 50-56
# økologisk stribet bamse kanin
# hjemmestrikket lille vest med knapper for oven
# bæreslynge/strækvikle fra Mama Life

Det er simpelthen så skønne gaver og jeg glæder mig helt vildt til at tage allesammen i brug. Jeg er virkelig spændt på at prøve viklen og håber jeg kommer til at blive glad for at bruge den. Er sikker på den nok skal blive uundværlig på rejsen hjem med fly med en lille nyfødt. Nussekluden er allerede vasket og jeg tror jeg vil prøve at sove med den de næste par uger så den kommer til at dufte af os. Den lille vist er også pakket i tasken til hospitalet og er klar til hans ankomst, hvornår det end bliver.





Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...