Monday, December 26, 2011

Julegaver vol 01

Her får i lige den første del af julegaver. Jeg skal lige have taget billeder af resten, men jeg tar det lidt af gangen.

Jeg har jo fået overbelastet min krop inden jul. Jeg var simpelthen så glad for endelig at være ude af sengen og kunne bevæge mig igen, så jeg gik jo en masse lange ture hjemme ved mine forældre. Det resulterede så i at jeg knap kunne bevæge mig lillejuleaften. Jeg måtte simpelthen rende rundt med krykker og stok. Juleaften tillod jeg mig at tage to panodiler lige inden gæsterne kom, så jeg kunne humpe mig nogenlunde rundt det meste af aftenen. Jeg har dog stadig rigtig mange smerter. Ligner en dame på 95 år og støtter mig til alting mens jeg går, det gør voldsomt ondt at vende mig i sengen og det at løfte ting er helt umuligt. Føler hele min højre side af ryggen er fuldstændig låst og mit bækken er ved at falde ud hver gang jeg går. Ja ja, så kan man da lære ikke at overføre ting. Så nu er jeg igen sengeliggende, denne gang ikke pga plukkeveer, men fordi jeg knap kan gå rundt for de skide smerter. Jeg skal heldigvis til jordemoder imorgen og så må jeg se hvad hun siger til det, om det er bækkenløsning jeg har reddet mig eller bare ren overbelastning af ryggen. Jeg er dog lidt spændt på hvordan jeg skal klare en fødsel når jeg har så ondt, men går ud fra smerterne fra veerne måske gør jeg glemmer smerterne i ryggen.

Her er dagens julegave billede ihvertfald. En super lækker Emmaljunga pusletaske i hvid læder, der passer til barnevogn, klapvogn og autostol. Den er simpelthen så fed og super rummelig. Glæder mig allerede til at tage den i brug og selv manden siger han synes den er fed og sagtens ville kunne gå med den når han er ude med baby. Jeg har fået den fine taske af min søde farmor sammen med en masse andre ting i vil få af se senere.



Published with Blogger-droid v2.0.2

2 comments:

  1. Æv, hvor trist at din krop er så belastet nu! Godt der ikke er længe til terminen! Og super lækker pusletaske :)

    ReplyDelete
  2. Ja jeg synes godt nok den er noget drilsk min krop de her sidste uger. Imorgen er der heldigvis kun 14 dage til termin og 24 dage til igangsættelse. Nu må tiden gerne flyve afsted :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...