Saturday, December 3, 2011

Gulerodskage

Så fik jeg langt om længe lokket manden til at vi skulle bage en gulerodskage til t styre lidt af min sult. Jeg gik en tur på nettet og fandt en opskrift på en fedtfattig en og så var det ellers bare igang.

Der er kun æg, sødemiddel, vaniljesukker, mel, bagepulver, mælk, gulerødder og mandler i, så jeg bilder ihvertfald mig selv ind der ikke er så meget usundt i den. Jeg ville ønske jeg kunne sende et stykke ud i cyberspace til jer, for den smager VIRKELIG godt. Det er helt sikkert ikke sidste gang vi har bagt sådan en.


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 comments:

  1. Burde der ikke noget creme fraice oven på?

    ReplyDelete
  2. Jo der burde helt sikkert en lækker klat creme fraice til, med en smule vaniljesukker i. Eller måske en flødeostecreme på toppen. Men sådan går det når det er spontan kagebagning :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...