Wednesday, December 21, 2011

Efterår ved vandet

Det har jo været rigtig flot vejr idag med en anelse sol faktisk og til trods for at det jo ikke ligefrem er lunt udenfor besluttede vi os for at gå en lang tur. Vi er jo hjemme ved mine forældre indtil jul og jeg derfor manden en tur med ned til vandet hvor jeg plejede at komme rigtig meget som barn. Det er virkelig mange år siden jeg har været dernede sidst og det var ret fedt at gå og tænke tilbage på alle de gode minder fra min barndom og ungdom. Jeg prøver at få gået nogle gode ture de her dage. Både fordi jeg jo gerne vil sætte fut i sagerne, men også efter at jeg jo har været sengeliggende så længe. Jeg tror det er meget sundt at få kroppen igang igen og holde den igang. Det er trods alt en hård fysisk proces at føde et barn.

Lige nu prøver jeg ihvertfald bare at nyde dagene og tage en dag af gangen. Her er lidt billeder fra den smukke efterårsdag ved vandet:

Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...