Tuesday, December 6, 2011

Dagens outfit (34+5)

Efter indhandlingen idag skulle jeg til lægen for at få tjekket min blodprocent igen. Jeg var sikker på den sikkert bare var det samme, så jeg var nærmest ved at hoppe op af stolen da han kunne fortælle at den nu er steget til 8. Det er simpelthen så fedt at jernpillerne endelig virker. Hvis min blodprocent var blevet ved med at falde kunne jeg risikere at bruge rigtig lang tid på at komme mig over fødslen og være ekstra træt og udkørt bagefter, men nu er den endelig på vej op igen.

Udover det har vi også været en tur i amerikanerbils klubben idag og ses med alle vores venner derude fra. Det er simpelthen så hyggeligt at se dem allesammen og jeg nyder vores aftner derude hvor snakken bare går og vi bestiller mad fra pizzaria'et og hygger. Vi har jo slet ikke kunne komme derud mens jeg har været sengeliggende, så det er virkelig dejligt endelig at kunne lidt igen. Jeg kan dog godt mærke min krop hurtig bliver træt og jeg får en del plukveer når jeg sidder op så lang tid, men nu er det jo kun et par timer om dagen jeg laver noget og resten af tiden ligger jeg stadig på langs i sengen og slapper af. Resten af aftenen skal.nu tilbringes under dynen med en god film på fjernsynet.



Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...